Jak převést HD v jeden soubr z kamery CANON LEGRIA HFS100

Návody jak na HD video, převody, přehrávání, stahování
Nováček

Jak převést HD v jeden soubr z kamery CANON LEGRIA HFS100

Příspěvekod koubys » 13 kvě 2012 12:21

Zdravím,
jsem opravdu laik a chci se poradit, jak mám udělat z natočených souborů jedno video v celku. Natáčím spíše koncerty a nahrané věci jsou po 1,9 GB a je jich třeba 9. Nevím jak mám bez ztráty kvality obrazu z toho udělat jedno video. Poradí mi někdo?
Ještě bych měl jeden dotaz. Videa co natáčím dávám na Ext. disk 1,5 TB Samsung, ale chtěl bych video zálohovat raději ještě na jiný formát, nerad bych o videa přišel. Existuje nějaká vypalovačka nebo něco, abych to HD video dostal na dvd a normálně přehrál i v běžných přehrávačích? Vůbec by mi nevadilo, že jeden koncert bych měl cca na 4DVD. Nevím jestli je to možné a pokud ano jak na to???
Všem moc děkuji za jakékoli zkušenosti a informace.

Nováček

Příspěvekod tomy11 » 13 kvě 2012 16:48

skus DVDFab alebo ConvertXtoDVD oby dva su velmi jednoduche a su v CZ jazyku :D

Začátečník (480p)

Příspěvekod tondr » 15 kvě 2012 10:00

Na externí disk nahráváš jenom ty soubory m2ts, nebo celou strukturu i se složkami?

Kamera už totiž při natáčení vytváří přímo celou strukturu Blu-ray disku, takže stačí jen vše vypálit na Blu-ray disk. To je nejjednodušší a bez ztráty kvality. Ale musíš mít vypalovačku Blu-ray :-)

Standardní DVD přehrávače neumí přehrát soubory ve vysokém rozlišení HD. Takže nemá smysl to vypalovat na DVD. Nepřehrají to.

Firma SONY a Panasonic daly na trh přehrávače DVD, které umí přehrát HD filmy nahrané na DVD. Ale musí máít označení, že přehrávají "AVCHD" - to je ten formát z tvé kamery. DVD ale musí mít přesně danou strukturu.

Pokud už máš video na externím disku (kde každý záběr je jeden soubor m2ts) tak si potřebnou strukturu DVD disku "AVCHD" nebo standardního Blu-ray disku pro vypálení vytvoříš v programu "tsMuxeR" od firmy Smart Labs. Je opravdu jednoduchý a zdarma.

Nováček